2x1_NSwitch_PikminGarden.jpg
Here, you can explore the world of Pikmin with short movies, an insight into the tiny plant-like creatures, fun manga-style comic strips and more!
New to Pikmin and keen to find out more? You can learn about these miniature creatures here!
All kinds of facts and creatures from the world of Pikmin can be found in this handy knowledge hub.
Want to know more about the basics? Check out these bite-sized clips that will bring you up to speed on everything Pikmin!
Ooh, it looks like the Pikmin have spotted something! Can you guess which treasure caught their eye before the timer runs out?
Check out all of the explorations you can go on with the Pikmin here with a round-up of available games!
Your own trio of paper Pikmin are just a fold away! Download the origami instructions below, then watch the videos and follow along!
Brighten things up and spend time relaxing with these printable Pikmin illustrations to colour in.
Download free Pikmin wallpaper for your smart device and PC as a My Nintendo reward!