GoldenEye: Rogue Agent
Who needs a license to kill? In this frantic first-person shooter, play as an ex-00 agent gone rogue as you shoot it out against enemy agents and evil henchmen alike. Interact with classic Bond villains like Auric Goldfinger, Dr. No and Xenia Onatopp in the single player game, or go for the multiplayer mode where up to eight players can face off against each other. Use the Touch Screen to hack into electronic devices and override security systems, or dual-wield weapons when you absolutely, positively have to gun everybody down in double-quick time - GoldenEye: Rogue Agent is Bond for the bad boys.