Make your own original music tracks with a portable version of one of the best-loved studio synthesizers ever created. The KORG DS-10 re-creates the classic interface of the famous KORG MS-10 analogue synthesizer, placing the power to compose unique sounds and tunes in the palm of your hand.
The KORG DS-10 comes complete with a host of tools that utilise the Touch Screen to help you make sounds from scratch then create tracks that are as basic or as complex as you wish. Options such as making new sounds just by sliding your fingers on the Touch Screen or connecting two gates with a wire by simply drawing a line with your stylus help to ensure you experience the joy so many musicians have found in using KORG’s classic tool in the 25 or so years since it first hit the scene.
As well as working on tracks alone, the KORG DS-10 software lets you hook up with up to seven friends wirelessly to synchronize your work in collaborative sessions. You can also save up to six different tracks you have created, opening up all kinds of possibilities for playing live.