Marvel Super Hero Squad
Super Hero City is under threat from Dr Doom and his villain-packed Lethal Legion and it’s going to take a hero to save it! Luckily, there’s no shortage of heroes in Marvel Super Hero Squad as Wolverine, Hulk, Thor, Iron Man, Silver Surfer, Captain America and many more prepare to roll up their sleeves, unleash their special moves and bring the fight to the enemy.
Based on the animated TV series, Marvel Super Hero Squad brings all your favourite heroes and villains to the Nintendo DS in their full web-slinging, hammer-swinging glory. You’ll be able to choose between a gripping Adventure Mode, where you’ll battle Doom and his crew over six giant, action-crammed campaigns, and a no-holds-barred Battle Mode that lets up to four players unleash everything they’ve got to pummel each other into submission.
Each character has their own special moves and the DS Touch Screen will allow you to determine the scope and scale of these attacks. You’ll also be able to come up with customised combo attacks that will leave the opposition shaken up. In Battle Mode, you can choose from over 20 Super Heroes and Super Villains and grapple with your enemies in a series of dynamic environments where interacting with the landscape can trigger all kinds of dramatic results.
So whether you’re fighting for good or evil, the one thing you can be sure of that with Marvel Super Hero Squad you’ll have a real fight on your hands!