Spongebob Squarepants: The Yellow Avenger
When the wicked Dirty Bubble kidnaps superheroes Mermaid Man and Barnacle Boy, it's up to SpongeBob Squarepants to rescue them! Utilise the powers of Mermaid Man's legendary superhero belt to deal with the Dirty Bubble and his henchmen - and bring justice to Bikini Bottom. In this 3-D action adventure, guide SpongeBob to victory by using the many powers of the belt. You can summon sea creatures to attack your foes, perform Super Jumps, utilise Super Speed and even rely on Super Super Strength. Yep, two Supers. And with Shrink Rays and Raging Whirlwinds at your command, you're sure to be the one of the toughest Sponge-based superheroes ever to fight for truth, justice, and all that good stuff...