Super Princess Peach
Armed with her trusty parasol, Parry, Peach can whack Bowser’s bad guys if they get too close for comfort, though she also has more womanly wiles to save the day. She can channel her emotional feelings into special abilities, allowing her to float on air when she’s happy – handy for bypassing hazards. She can also set fire to flammable objects when she’s riled. Even turning on the waterworks is a weapon for Peach – her tears can make plants grow huge. Climb up the newly grown vegetation and maybe you’ll discover a new area!