Nintendo DS Features
Welcome to Nintendo of Europe's official UK site for Tetris Party Deluxe on Wii and Nintendo DS. Enjoy the world-famous Tetris game and over 20 other great Tetris game modes. Play with friends at home or online via Nintendo Wi-Fi Connection.
Up to 8 players with Nintendo DS systems can enjoy a local multiplayer game of Tetris Party Deluxe simultaneously - even if only one player owns a copy of the game!
The traditional game of Tetris! Clear 150 Lines across 15 levels of play - or turn on Endless and see how long you last!
Challenge the computer! Clear lines and send them to your opponent across 15 levels of difficulty.
Help the "climber" reach the top by placing Tetriminos as footholds. See how high you can go in the new Everest sub-mode!
Steer a Tetrimino through challenging courses and aim for the fastest time! Try the new Abyss option to challenge your stamina.
Pile up Tetriminos to match the silhouette on display! Solve the 30 puzzles or create your own.
Only experts need apply! Similar to Marathon, but you play at the highest difficulty/speed right off the bat!
Clear lines using bombs for explosive chain reactions! Use as few bombs as possible for a high score.
Newcomers can jump right in! The Tetriminos here are larger, less intimidating, and fun for all ages.