Mario Party 6
Mario, Luigi, and the whole gang are back - which means it's time for a brand new party!
This latest instalment of the ever-popular series packs over 75 all-new mini-games, five multiplayer game boards and three solo boards to play across - and a Nintendo GameCube Microphone, essential for those new games!
The boards and mini-games differ depending on the new day and night system, while veteran party players will be glad to learn that the time taken between turns has been cut down.