Blood and Guts Bundle
Slain: Back from Hell. A heavy metal inspired arcade combat game with stunning pixel art visuals, challenging old school gameplay and gore galore. Plus the most metal soundtrack you've ever heard!
Super Blood Hockey: Arcade sports gaming gets a shot of adrenaline in this violent homage to classic 8- and 16-bit ice hockey games. Use fast-paced skills and bone-crunching brutality to dominate.