Indie Puzzle Bundle Vol 1
Glass Masquerade: Complete beautiful and intricately designed stained-glass jigsaw puzzles. No time limits. No stress. Just relaxing gameplay and a calming experience.
Letter Quest Remastered: Use the awesome power of words to battle a motley crew of monsters and make your way through 40 stages of letter-slinging brawls in this turn-based puzzle RPG.
Pipe Push Paradise: Restore an island utopia to its former glory by pushing pipes around in this challenging, plumbing-based puzzle game.