LawnMower: Mortal Race
In this game, the Lawnmower game series continues, in the newest part of your mission, you must complete different tracks under 60 seconds. There is a flag at the end of the track and the level is finished when the player reaches it. In this game, the player can use turbo boost to increase speed. The game also contains health system. There are different enemies and traps like bombs, moving saws and exploding plants; so drive fast and complete different tracks and avoid going off the track.