Sniper Time: The Shooting Range
Test yourself at the firing range shooting different types of rifles competing with a stopwatch. Different levels and targets are waiting for you. Ready? Some tips for you. Use proper gun for each situation. When you're getting ready to fire, hold your breath. Squeeze the trigger softly.Use a solid rest to improve accuracy. Don't forget to reload. It's your time. Good luck!