Unbox: Newbie's Adventure
Assuming the guise of Newbie, a cardboard box, players must bounce and roll their way through glorious 3D worlds filled with scenic vistas, mountains, islands and the like. Newbie’s lot in life is to prove his worth as a sentient, self-delivering package and in doing so save the Global Postal Service from bankruptcy.
As a living cardboard box, Newbie can explore epic worlds accepting missions and challenges as he goes. Along the way he’ll meet new friends, discover a plethora of collectables and uncover oodles of super-secrets. Of course, there are unfriendly inhabitants out there too, the Wild Cards and their boss are out to ruin the GPS. Only by completing challenges and collecting reward stamps will Newbie be able to square up to menacing world Bosses!
In addition to a single-player adventure mode, Unbox: Newbie’s Adventure also offers classic split-screen action. Up to four friends can gather together and challenge each other in madcap speed races and last-man-standing battles. Endless cardboard carnage awaits as players create their own customisable Tournaments, playing on dedicated multiplayer maps.