The madman industrialist Edgar Ektor has seized control of the World of Amusement. He and a deranged cast of fairground freaks threaten the circus. The only hope for survival is the high-flying, death-defying Aero the Acrobat! Spine-tingling terror unfolds as Aero tackles Ektor's wicked henchmen. Bungee jump into a battle with evil! Skydive toward the danger below! Hang on for the ride of your life as you rise and plunge on a roaring roller coaster! Tiptoe across a terrifying tightrope! Then power drill and twist Aero right through every sinister circus enemy imaginable. And all the while, the show must go on! It could become a carnival of carnage in the World of Amusement, because the evil Ektor isn't clowning around...and there's nothing amusing about that.