Take back the streets with RIVAL TURF!, the classic two-player Super NES action game! Clean up the streets in a fast and furious fight of incredible two-fisted, tag-team, street-fighting action. Get your licks in with a range of attacks; from body slams and leg sweeps to jabs, hooks, uppercuts and more.Go it alone in single player mode, fight alongside another player, or go head-to-head and toe-to-toe in the special Versus Mode.This could be the toughest fight of your life. Better start swinging now!