Hop on your board and take part in five extreme skate events!
The Downhill events include a normal Race and the dangerous Jam, a wild ride through the back alleys of town. Points are all that matter in Freestyle, so hit the ramp and perform as many tricks as you can. In Highjump, try to jump as high as you can. Can you earn a place in the hall of fame? If you want to take a break from racing and score-busting, grab a Bopper (pugil stick) and take on your opponent in the unique Joust! (Don't try this at home!)
You can play alone or challenge a friend in all of the events in this NES classic. So get ready for skating action like you've never seen before!