PictoParty
Gather around for a fun evening with PictoParty! Challenge your friends or family in a game all about drawing and guessing. Take turns and draw the words you see on the Wii U GamePad touch screen – the image is simultaneously drawn on the TV screen so that everyone can try to guess the answer. Up to 15 players can play at once using one Wii U GamePad, or up to 24 players can get involved in teams!
Choose from existing dictionaries, packed with more than 700 words, or get creative and make your own lists. The possibilities are endless!