Once the diabolical pigs have made off with your precious eggs, it’s up to players to get them back as only a bird can. How? By taking aim with their trusty catapult and smashing the pigs to smithereens! Use the different bird types to your advantage – sturdy Red birds, speedy Yellow birds, explosive Black birds and many more – smashing your way through wood, glass and stone to wipe out the pigs once and for all!
Each game included in Angry Birds Trilogy offers its own spin on the gameplay. Angry Birds brings multiple episodes packed with levels and introduces you to the original flock of five birds to wreak revenge with; Angry Birds Seasons brings in themed episodes based on times of the year (Christmas, Halloween, Easter and more) as well as some new birds with different abilities; while Angry Birds Rio has episodes and characters based on the hit animated movie, Rio. And all three have exclusive levels created just for Angry Birds Trilogy, meaning even long-time fans of the series will have something new to play.
Packed with all the charm and hilarity that you’d expect from the series, Angry Birds Trilogy is the ultimate way to play Angry Birds. Whether you’re a newcomer to the game or an experienced bird slinger, you’ll find it impossible to stop once you start punishing those piggies!