Set off on an all-new adventure with Ben and his Omnitrix aliens in the fastest, most intense Ben 10 game ever! Face off against new enemies as Ben infiltrates Incursean battleships to secretly return to Earth. All-new chases and fast-changing alien action make this the most action-packed Ben 10 game yet!
Brawl with the Incursean army with an open-ended combo-based combat system, allowing players to perform multi-alien attacks and a powerful combo finisher move in the fastest Ben 10 game ever.