Ben 10 Omniverse
Ben 10 Omniverse is based on the TV show from the world renowned Ben 10 franchise!
Players will experience the exciting Omniverse world in a new action game, where Ben discovers that untold events from the past are affecting the present. Play as both Teen Ben and Young Ben and work with your new partner Rook to defeat the evil plans of Malware, in an epic storyline that spans two time periods!
Dial up 13 playable alien heroes including new aliens like Bloxx and Gravattack, and fight in 11 action-packed levels throughout the subterranean alien city of Undertown and other show-inspired locales.