How to Train Your Dragon 2
Return to the island of Berk, where Dragon Races have become the premier new sport for Viking adrenaline junkies! Hiccup, Astid, Snotlout, Tuffnut and Ruffnut, Fishlegs and their dragons are now competing in fierce tournaments to determine the ultimate Dragon Rider.
Choose your Dragon Rider, soar through clouds, and explore new unmapped territories. Discover hidden locations, unlock mysterious Dragon Riders, and join in epic races across the beautiful yet treacherous island of Berk.