Just Dance
Make space in front of the telly - you’re gonna need a dance floor to get up, get down and get jiggy with Just Dance on Wii!
Shimmying its way from Ubisoft Paris to give even the most wilted of wallflowers their groove back, Just Dance is the ideal dancing game for all the family and is guaranteed to get your feet moving. Perfect if you want a fun way to exercise, a great party game or a personal DJ so you can throw shapes in the privacy of your own home - moving your body to the beat is what Just Dance is all about.
Boasting a selection of over 30 dance tracks and floor fillers from a variety of eras and genres, you’ll find classics like Le Freak by Chic, dance anthems like Pump Up the Jam by Technotronic, iconic tunes such as MC Hammer’s U Can’t Touch This and modern hits like Hot N Cold by Katy Perry all on one disc.
You’ll be strutting your stuff like a star in no time to routines choreographed by professional movers and shakers. Pick your song, grab hold of a Wii Remote and copy what the dancer does on screen to earn points – and maybe learn a few moves while you’re at it. You can shake it down on your own or take on your friends in a dance battle - all you need is a Wii Remote each and up to four players are good to go. So get on the floor and dance some more with Just Dance on Wii!