Marvel: Ultimate Alliance
Get to grips with your favourite super heroes and form the greatest team that the world - no, the universe - has ever seen! Marvel: Ultimate Alliance is an action role-playing game that puts you in direct control of your super heroes' powers.
Wave the Wii Remote to activate attack moves (swipe upwards to uppercut, downwards for a stun attack, left and right to trip enemies) and use the Remote together with the Nunchuk to make gestures and unleash special powers (such as thrusting both hands forward to fire Spider-Man's web-shooters).
Create your Marvel dream team by choosing from more than 20 famous characters such as Wolverine, Blade, Captain America, The Thing, Iron Man, Electra, Thor and Ghost Rider. Decide your team's name, emblem and vehicle, and build up your reputation as you progress through a thrilling story written by renowned game developer Raven Software and Marvel's own scribe C.B Cebulski.