Tiger Woods PGA TOUR 07
Anyone who sampled the delights of Golf in Wii Sports knows that the Wii Remote works wonders for the gentleman’s game, so it was only a matter of time before the world’s biggest name in the sport would attach itself to Nintendo’s new generation console.
Tiger Woods PGA TOUR 07 puts the golf club in your hand with sublime finesse, allowing you full control over backswing, downswing, fade, draw, spin and putt. All you need to do is open the window for a cool breeze and it’ll feel like St Andrews before you even break a sweat.