WWE All Stars
In WWE All Stars for Wii, icons past and present collide to produce piledriving arcade action that up to four players can be a part of. Choose to grapple with greats of yesteryear like Hulk Hogan, “Macho Man” Randy Savage and Ultimate Warrior, or bring modern moves to the squared circle with stars of today such as Big Show, Triple H and John Cena.
Players of all experience levels can get in on the action straight away, choosing from wrestling legends that fall into one of four categories: Brawler, Acrobat, Grappler or Big Man. Master the nuances of each class to ensure maximum impact as you use your chosen fighter’s range of attacks, signature moves and ring-shaking finishers. In no time at all you’ll be punting opponents sky high, juggling them with your fists and weaving together blistering combos! You can even create your own star from scratch and send them into battle against WWE greats in fast and furious match-ups.
With highly stylised visuals that bring the spectacle of WWE to life, you’ll really feel the impact as you compete in a wealth of game modes. Attempt to overcome two rival wrestlers in a Triple Threat match-up, see if you can make it out of the Steel Cage or play Fantasy Warfare mode and represent either the classic WWE Legends or today’s WWE Superstars in a series of bouts to establish which generation reigns supreme.
If it’s the gripping storylines of WWE that have always captured your imagination, you’ll be glad to know that you can write your own chapter in wrestling folklore in Path of Champions mode. Follow one of three narratives as you fight towards title showdowns at SummerSlam or WrestleMania and bid to fulfill your dreams of shining on the biggest WWE stage of all!
All the action can be directed using either the Wii Remote and Nunchuk or the Classic Controller (Pro), giving you freedom to choose how you’d like to cut loose with the WWE star under your control. However you dictate the action, whoever you play as and whatever game mode you pick, one thing is clear: The greatest wrestling match-ups in history haven’t happened... until now!