Wii Play
In Wii Play, the star of the game is you! Create your own personal Mii character with the Wii console's built-in Mii Channel and then play as yourself in this compilation of nine simple, fun games like target shooting, table tennis and fishing.
Wii Play comes bundled with a free Wii Remote, so a friend can instantly join in the action in any of the included games. You can play at home or save your Mii on your Wii Remote and play with it on a friend's console, or use any of the six ready-made guest characters.
A modern version of the Nintendo classic Duck Hunt. Shoot the targets on the screen simply by aiming your Wii Remote.
Can you spot a face in the crowd? Use your Wii Remote to point out the correct Mii characters as quickly as you can.
How long can you ping pong? Use your Wii Remote like a paddle to bat the ball and try to beat the computer or human opponent.
Twist the Wii Remote to rotate the Mii characters and quickly slot them into the correct positions as they fall down the screen.
Tilt and turn the Wii Remote to bash the puck into the opponent's goal, in this high-speed arcade-style game.
In this version of Nine Ball, aim the Wii Remote at the screen to line up your shot, then pull back and push forward to strike the ball.
Move the Wii Remote like a rod: dip the hook in the water, wait for the fish to bite (the controller will rumble) and pull back hard to land it!
Take control of a tank with the Wii Remote; aim the cannon, bounce shells off walls, and blast your opponent to bits!