Ben 10: Alien Force - The Rise of Hex
Ben 10: Alien Force - The Rise of Hex follows Ben Tennyson as he finds himself in the middle of Hex’s villainous plan to control the Earth. Utilising the powers of the Omnitrix, players can transform Ben into ten different alien forms including Big Chill, Spider Monkey, and for the first time ever, Lodestar, as he battles Hex and his minions.
Choose from 10 different alien forms to work your way through 15 levels, completing puzzle challenges along the way!
Experience the world of Ben 10: Alien Force -The Rise of Hex with 3D characters set in a vibrant, 2D-styled environment!