You embody major Gods from the most fabulous mythologies: Scandinavian, Egyptian, Roman and Japanese. As a god, you have enough power to rule the humans. All but cheeky ones! Some of them want to enter your domain. They have decided to build a tower to confront you. Use your divine powers to bring them down and show who the boss is. Be careful not to hurt them though, you need people to believe in you!