Awesome classic 2D space shooting action! Take control of the space ship Vic Viper and blast through levels filled with hundreds of enemies, obstacles and massive bosses! Collect power-up capsules to boost your weapon system, from simple speed-ups to bombs to lasers to multiple copies of your ship and its weapons!