Jett Rocket
Let Jett Rocket explore the beautiful planet of Yoroppa and find out why it has been attacked by the evil 'Power Plant Posse'. Visit tropical islands, poisonous swamps and freezingly-cold glaciers. Ride the ocean on your Jet Boat, parachute from giant cliffs, speed through arctic regions on your Jet Snowboard or skyrocket with your Jet Turbine. You will need everything you've got to fight back and save Yoroppa!