chick chick BOOM
Beat the opposing chick team, but there is a twist! In chick chick BOOM you throw pianos, pink elephants and Sumo chicks or summon slimy giant jellyfish and real UFOs.
Draw lines in the arena to defend against your opponent's attacks - the skill lies in your use of ink, creativity and timing! Extra help is provided by a corncob and a piñata. Yes really!
Play on your own or with friends - as a team or against each other! To keep things interesting there are various game modes and different arenas, each with their own special attack.