All content on this website, including articles, artwork, screen shots, graphics, logos, digital downloads and other files, is the property of Nintendo, unless owned by a third party, and is protected by German and international copyright, trademark and other intellectual property laws. Trademarks and copyrights for third-party games and characters are owned by the companies that market or license those products.
All content on this website, including articles, artwork, screen shots, graphics, logos, digital downloads and other files, may not be used on any other web site, in any publications, in public performances, in connection with any product or service that is not Nintendo's, in any manner that is likely to cause confusion among customers, in any manner that disparages or discredits Nintendo, or in any manner that is otherwise exploitative for any commercial purpose or that otherwise infringes Nintendo's intellectual property rights.
Nintendo does not grant permission to individuals to use any content from this website. Because we receive thousands of such requests, our policy is to decline use of our trademarks and copyrights.
Click here for a full list of copyrights associated with website content belonging to Nintendo and third-parties.
Nintendo respects the intellectual property of others, and we ask users of Nintendo products and services to do the same. In accordance with the Digital Millennium Copyright Act (DMCA) in the US, the Electronic Commerce Directive (2000/31/EC) in the EU, and other applicable law, we have adopted a policy of terminating, in appropriate circumstances and at our sole discretion, any content that appears to infringe the intellectual property rights of others. We may also at our sole discretion limit access to Nintendo products and services and/or terminate the accounts of any users who infringe any intellectual property rights of others.