What are Nintendo's top-priority challenges?
Nintendo's top-priority piracy challenge is online video game piracy. Online video game piracy includes the upload and/or download of unauthorised copies of Nintendo games, and e-commerce websites distributing circumvention devices used to play unauthorised copies of Nintendo games.