Each song of the official Xenoblade Chronicles: Definitive Edition soundtrack can be downloaded onto your device. You can also revisit this page at any time to redownload them!
Please enter the download code on the music download sheet included with your Xenoblade Chronicles: Definitive Edition - Collector's Set, then select ''Redeem''.