30 October 2009 – The Wii console is about to get an exciting new look as it launches in South Africa in sleek black.
The black Wii will be available to buy from 20 November, and will come as a “Limited Edition” bundled with a Wii Remote, Wii MotionPlus and Nunchuk – all in black – as well as the exhilarating new Wii Sports Resort game and the original Wii Sports. The Wii Sports Resort black bundle will offer a total of 15 different sports and activities to enjoy.
Also launching in South Africa as part of the black range of accessories will be the new black Classic Controller Pro – an enhanced version of the Classic Controller. Additional black Wii Remote controllers, Wii MotionPlus accessories and Nunchuk controllers will also be available to purchase separately from November 20 onwards.
Wii Sports Resort, which is bundled with the new black Wii, brings an entire island, along with 12 exciting sports and activities, to your living room for all your friends and family to enjoy. Each of the sports featured in Wii Sports Resort is modelled with incredible accuracy thanks to the Wii MotionPlus accessory, included with this new package.
If black is your colour then prepare to get your hands on this popular console and accessories in their new look, launching on 20 November.