A golden opportunity with preorders of The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
In preparation for the remastered launch of The Legend of Zelda: Ocarina of Time, one of the most critically acclaimed games of all time, Nintendo is offering a special game packaging which features a gold sleeve title sheet and an exclusive double-sided A2 sized poster for those who preorder The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D before it is launched on Nintendo 3DS on 17th June, 2011.
As one of the landmark titles in video game history, The Legend of Zelda: Ocarina of Time has been completely remastered for the Nintendo 3DS system and incorporates 3D graphics without the need for special glasses. Fans of the original game and newcomers alike will be captivated by the bold new visuals as they take control of one of video gaming’s all-time great heroes - Link.
The task in The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D will be to guide Link on a journey of epic proportions, as he attempts to save the land of Hyrule from Ganondorf, the Gerudo King of Thieves, who is intent on ruling and conquering the land with the power of the mythical Triforce. For those who played the original classic game, The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D will bring back plenty of nostalgia, whilst providing a fresh new approach and feel to the gameplay.
Thanks to the revamped epic 3D graphics and completely redesigned control system incorporating the Touch Screen, Circle Pad and the in-built gyro sensor of the Nintendo 3DS system, players will be able to guide Link on a magical journey through time like never before.
When you preorder your copy of the game, you will receive an exclusive double-sided A2 poster with one side depicting Link in battle, and on the other side, dashing on his horse Epona across the vastness of the Hyrule countryside as he sets out on his epic quest. Preorder copies will also receive a special gold sleeve as part of the game packaging.