About Nintendo 3DS system updates
Nintendo constantly aims to improve the functionality of its consoles and services in order to provide the most comfortable, user-friendly experience possible. As a part of these efforts, we are making Nintendo 3DS system software updates available for download via the Internet.
Improvements to allow communication with some wireless Internet access points that were previously unavailable.
For the latest info on system updates, stay tuned to nintendo3ds.co.za or check the Nintendo 3DS Support system update page.