Fans of fast-paced action on Nintendo 3DS, it's time to spread your wings, arm yourself to the teeth and soar through the skies - angelic warrior Pit returns in Kid Icarus: Uprising, his eagerly awaited comeback, which is in shops today!
Courtesy of Masahiro Sakurai, director of the Super Smash Bros. series, the brand new action game for Nintendo 3DS will take you on a unique solo adventure and put you through your paces in dynamic multiplayer modes - locally and online - for up to six players at a time.
The game comes bundled with six special AR Cards that, when viewed through the Nintendo 3DS cameras, not only unlock 3D Idols within the game but also spring to life in front of your eyes, ready for battle!
Club Nintendo members looking to get their hands on more AR Cards can now turn to our Stars Catalogue and boost their collection with two Club Nintendo Packs of six AR Cards each by redeeming 250 Stars. Not a member yet? Simply register your copy of Kid Icarus: Uprising - or any other eligible Nintendo product - and you'll have all the Stars you need to get your hands on this Club Nintendo-exclusive reward.