Watch a Nintendo Direct broadcast on January 23rd at 4 p.m. local time!
To find out all the latest on upcoming Wii U games, make sure you tune in to our upcoming Wii U Direct on January 23rd at 4 p.m. (South Africa.) The presentation will be streamed from the Nintendo Direct website, and features Nintendo President Satoru Iwata giving us the latest on titles for our brand new home console.