Mario Kart fans who have ever unleashed a Spiny Shell item or been on the wrong side of one will know of their capacity to make or break a race, therefore as a memento of times both good and not so good, the Mario Kart 8 Limited Edition software bundle will come complete with a Spiny Shell Collector’s Item alongside a copy of Mario Kart 8, with the Spiny Shell proudly perched atop a black and transparent frame. Packaged together as a uniquely designed bundle, the Mario Kart 8 Limited Edition launches on 30th May and will be available for pre-order, while stocks last. One of the most devastating items found in-game, expect to see the Spiny Shell back in its natural environment knocking champion racers off the podium when the item appears in the Mario Kart franchise once more from 30th May.
As an added extra for those who pre-order Mario Kart 8 - from participating online retailers - as a standalone game, a selection of Mario Kart-themed keyrings will be available for fans from selected outlets. Whether satisfying a need for speed with the Golden Dash Mushroom, knocking over rival drivers with a Red Shell, or temporarily bulldozing through a course in the form of a Bullet Bill, the keyrings on offer will represent some of the most memorable items from the Mario Kart franchise.
Gravity-defying courses and Mushroom Kingdom racers both old and new come together on 30th May when Mario Kart 8 launches on Wii U.