Splatoon Direct coming 7th May – important squid research imminent!
30th April 2015 – With just under one month until the Inkling race descends upon Wii U, Nintendo has today announced that a Nintendo Direct broadcast focusing solely on Splatoon will air on 7th May, with new game details coming directly to you via the Squid Research Lab.
To tune in, check out Twitch or the Nintendo Direct website at 16:00 (South African time) on 7th May, where the broadcast will be streamed, and also stay tuned to the official Splatoon Facebook page for ongoing updates.