Mario’s had many never-ending things in his career so far – his energy, array of transformations, and enthusiasm for searching just one more castle – and he’s about to have his first endless escapade in Super Mario Maker, coming exclusively to Wii U on the 11th of September. Now you can find out more about this ever-evolving adventure at the Super Mario Maker website!
Visit the Play section to learn about finding the right course for you from the constantly growing collection online, and how the game’s 10 Mario Challenge and 100 Mario Challenge will put your platforming skills to the test.
If making is more your thing, the Create section spells out just some of the practically infinite possibilities that await when you combine game styles, themes, and course elements. On top of that, you can also check out some of Mario’s 99 looks in the Costume Mario section, check out the amiibo in the Mario 30th Anniversary Collection, and much more.