H2x1_NintendoSwitch_Presentation2017_enGB.jpg
Update 13/12/2016: Watch the Nintendo Switch Presentation 2017 live on January 13th at 6 a.m. (local time)
The livestream will be broadcast in Japanese with English voiceover, and key announcements will be published in English on the official Nintendo Twitter account.
If you enjoyed the Nintendo Switch Preview Trailer last week, you’ll be pleased to know that there’s plenty more info on the way!
Today, Nintendo Co., Ltd. president Tatsumi Kimishima announced that major details about our next home gaming system, Nintendo Switch, will be shared in a live presentation streamed worldwide from Tokyo on January 13th 2017.
During the Nintendo Switch Presentation 2017, we’ll be talking about the exact launch date and showing off the line-up of games currently in development.
We’ll announce more details on when and where you’ll be able to get your hands on Nintendo Switch as we get closer to January, so be sure to follow the official Nintendo Switch Facebook page and Nintendo Switch Instagram account, or stay tuned to our Twitter for the latest updates.
Nintendo Switch, Nintendo’s next home gaming system, will be released in March 2017.