If you’re interested to hear what’s coming up next in the Expansion Pass for Xenoblade Chronicles 2, out now on Nintendo Switch, listen up! Monolith Soft Executive Director Tetsuya Takahashi shared some info with us on upcoming updates for the game.
Greetings to everyone playing Xenoblade Chronicles 2. This is Director Takahashi at Monolith Soft. Today I’d like to talk about the main updates that will be seen in the Ver. 1.1.1 update, which will be distributed next week on Friday December 22nd.
We will further improve the convenience of the mini map as we add more quests and additional elements for second playthroughs next year. We appreciate your continued patience.
Note: The second playthrough elements will be available for all players, not just those who purchased the Expansion Pass.
Monolith Soft will continue to add improvements that will make the world of Xenoblade Chronicles 2 even more enjoyable for a long time. And even though there may be times when we cannot address every need immediately because we are working on these improvements in parallel with the Expansion Pass, we truly appreciate your continued support for Xenoblade Chronicles 2!
Want to know more? Check out the official Xenoblade Chronicles 2 website. You can also read more production notes from the developers.