CI_WiiU_TheLegendOfZeldaBreathOfTheWild_Link.jpg
There’s less than a month to go until the long-awaited The Legend of Zelda: Breath of the Wild arrives on Nintendo Switch and Wii U on March 3rd. Discover what this exciting new world has in store and check out a new compilation trailer at our updated The Legend of Zelda: Breath of the Wild website.
With Nintendo Switch, there’s a whole new way to enjoy your quest. Navigate the sprawling world of Hyrule on your television in TV mode or remove the system from the dock to go into handheld mode and take the adventure wherever you go. Head over to our Nintendo Switch section to find out more.
You can also visit our How to Buy section to find out details on all the different purchase options available on both Nintendo Switch and Wii U from launch.
Be sure to drop by our The Legend of Zelda: Breath of the Wild website regularly for news, updates and videos leading up to the game’s release. You can even catch a new compilation trailer now on our website!
Prepare for an epic open-air adventure when The Legend of Zelda: Breath of the Wild arrives on Nintendo Switch and Wii U on March 3rd.