Splatoon 2 comes to Nintendo Switch this winter in South Africa and the Squid Research Lab is hard at work researching everything that’s new. So far we know there will be new maps, new weapons, new gear – and even a fresh spectator mode, which is definitely going to improve the current research process for the team (and reduce the dry-cleaning bills).
Wondering what Splatoon 2 even is? Check out the gamepage for more information and the official Splatoon Facebook page, where the Squid Research Lab publishes its research findings.