See what’s in the Nintendo Switch box with Mr Shibata!
The wait is nearly over…Nintendo Switch launches on March 3rd! To whet your appetite ahead of the arrival of our latest home console, Nintendo of Europe president Satoru Shibata is here to show off just what’s included in the box when you pick up that shiny new system.
Play anytime, anywhere, with anyone when Nintendo Switch releases on March 3rd! Find out all about it at our official Nintendo Switch website.