Max Brass joins ARMS on July 12th!
Get pumped, fighting fans! A new challenger is joining ARMS on Nintendo Switch as part of a free update* coming July 12th. But just who is this new contender? Let’s take a look!
Anyone who’s made it through the ARMS Grand Prix will know that this is the one and only Max Brass, head honcho of the ARMS League and reigning champ! When Max Brass charges up, he can pump up his beefy body to maximum buffness – so much so that he barely feels punches!
That’s not all! When his health drops below a certain point, Max’s punches will stay charged up. Hang on a second…doesn’t that sound just like Spring Man?!
Just like any other ARMS competitor, Max Brass is bringing his three favourite ARMS along with him as part of the free update. Here are Max’s faves!
Nade – This highly volatile set of ARMS will make quite the impact, but only if you handle them with care!
Roaster – These fiery mitts swap accuracy for increased damage, so watch out if you see one of these headed your way.