A gigantic world awaits in Xenoblade Chronicles 2, an enormous RPG coming exclusively to Nintendo Switch. To help tide you over until the game arrives this summer, we’ve got hold of some music from the soundtrack.
If you’re a fan of the first Xenoblade Chronicles, released on Wii and New Nintendo 3DS, you’re in for a massive treat, as many of the composers from the original game are returning for Xenoblade Chronicles 2!
Miss the E3 trailer? Check it out below, and come back soon for more information on Xenoblade Chronicles 2.