The wait for Nintendo Switch is finally over – Nintendo’s brand new console launches in South Africa today, allowing players to get into the game anytime, anywhere, with anyone!
Nintendo Switch offers home console gaming on the go, right at your fingertips. With three flexible play modes, Nintendo Switch adjusts to your lifestyle, no matter how busy you might be.
Step into a world of discovery, exploration and adventure in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, a boundary-breaking new game in the acclaimed series. Travel across fields, through forests and up mountain peaks as you discover what has become of the ruined kingdom of Hyrule in this stunning open-air adventure.
Face each other and 1-2-Switch! Look at your opponent, not the screen. Detach the Joy-Con from the console, hand one to your opponent and bam – it's game time! Anyone can play 1-2-Switch – just lock eyes with your opponent and get ready to discover the many new functions of the Joy-Con, including HD rumble and advanced motion sensors.
Snipperclips – Cut it out, together! is an action-puzzle game that’s all about communicating, co-operating and cutting out. Grab a Joy-Con and pass another to a friend to enjoy two-player puzzles on the TV or in tabletop mode, then bring in a bigger group to solve up to four-player dynamic puzzles or compete in other activities.